Warunki gwarancji - Korzystne.it

Warunki gwarancji


Uprawnienia gwarancyjne

Asortyment ofertowany przez firmę MCT pochodzi wyłącznie z oficjalnego kanału dystrybucyjnego i jest fabrycznie nowy. Jako taki objęty jest gwarancją producenta - zgodnie z warunkami gwarancyjnymi oferowanymi do danego produktu. W większości przypadków istnieje możliwość rozszerzenia uprawnień gwarancyjnych, do czego gorąco zachęcamy. Obejmują one m.in. wydłużenie okresu gwarancji, zmianę na naprawę następnego dnia roboczego w siedzibie klienta, lub wykupienie dodatkowej ochrony na wypadek przypadkowych uszkodzeń. Aby skorzystać z tej możliwości zapraszamy do kontaktu z naszym Działem Handlowym.

W przypadku awarii sprzętu należy skontaktować się bezpośrednio z linią wsparcia technicznego producenta w celu zgłoszenia naprawy gwarancyjnej, lub skorzystać z usługi naszego serwisu polegającej na pośrednictwie w procesie naprawy (jest to wygodne rozwiązanie dla osób nie posiadających wiedzy technologicznej, które wymagają wsparcia merytorycznego w procesie diagnozy i dalszej likwidacji usterki). W celu uzyskania bliższych informacji zapraszamy do kontaktu z naszym Działem Serwisu.

Wszystkim naszym klientom życzymy zadowolenia z zakupionego sprzętu i jego bezawaryjnej pracy. Dla wygody poniżej podajemy strony wsparcia technicznego najpopularniejszych producentów:

LENOVO

HP

DELL

TOSHIBA

FUJITSU

Odrębną sytuację stanowi gwarancja udzielana przez firmę MCT na usługi i naprawy pogwarancyjne wykonywane w serwisie MCT. W takiej sytuacji gwarantem jest nasza firma. W przypadku wystąpienia usterki prosimy o kontakt bezpośrednio z naszym Działem Serwisu:

MCT


Kontakt ze sklepem

GG: 50228623